Antila 27 Fino
W naszej ofercie mamy 3 praktycznie identyczne, świetnie wyposażone jednostki jachtów Antila 27.
Antila 27 - opis jachtów
Jacht Antila 27 – opis konstrukcji
Jacht Antila 27, to dzieło z deski kreślarskiej znanej rodziny konstruktorów jachtowych – Adama i Michała Orychów. Konstruktorzy ci są autorami całej rodziny jachtów Antila. Są to jachty: Antila 22, Antila 24, Antila 26cc , Antila 27 oraz Antila 33. Skorupy jachtu wyprodukowała stocznia Cezarego Duchnika, właściciela stoczni Antila jacht. Kadłub jednostki Antila 27 wykonany jest z laminatu p/s jako konstrukcja monolityczna, pokład stanowi przykład konstrukcji przekładkowej z wykorzystaniem pianki typu airex. Technologia ta ma same zalety: z jednej strony- zmniejsza wagę elementów, z drugiej strony poprawia sztywność konstrukcji oraz stanowi wspaniałą izolację termiczną. Prezentowana jednostka Antila 27, na pierwszy rzut oka ,wyróżnia się dynamiczną sylwetką, niekonwencjonalnym ukształtowaniem kokpitu i pokładu oraz rzadko spotykaną ergonomią wnętrza. Wystarczy przeanalizować dane techniczne tej jednostki, porównać parametry tam zawarte – by nabrać przekonania o świetnych właściwościach nautycznych jachtu Antila 27, a pierwsze spojrzenie na bryłę kadłuba, upewni nas w takim przekonaniu. Kształt kadłuba został zaprojektowany tak, by łódź mogła osiągać wyższe prędkości oraz bezproblemową manewrowość. Podwyższona, w stosunku do wcześniejszych konstrukcji stateczność poprzeczna oraz pokaźny balast denny – pozwalają na zwiększenie powierzchni ożaglowania, co w konsekwencji prowadzi do poprawienia właściwości nautycznych jachtu. Przyczynia się to też do wzrostu komfortu i bezpieczeństwa na pokładzie, także w trudniejszych warunkach wiatrowych. Antila 27 powstała w pierwszym założeniu, jako łódź dla armatorów prywatnych. Kolejne modyfikacje tej konstrukcji, a szczególnie wprowadzenie wersji zabudowy wnętrza, zawierającej 3 zamykane kabiny sypialne, wykazały szczególną popularność jachtu Antila 27, dla firm prowadzących czarter jachtów oraz dla klientów tych firm. Jacht Antila 27, w obecnej swej postaci, wyróżnia się niezwykle łatwą obsługą i manewrowością, zarówno w żegludze na silniku, jak na żaglach. Niezwykłą popularność, jaką osiągnął jacht Antila 27 w dziedzinie obejmującej czarter jachtów, zawdzięcza ta jednostka bezsprzecznemu faktowi, że potrafi pod swym pokładem zapewnić komfort i intymność swej załodze, a na pokładzie wspaniałe warunki do żeglugi. Pod pokładem naszych jachtów Antila 27 s/y „Finio” „Andaluzja” i „Black Lady” znajdują się trzy, dwuosobowe, ogrzewane, wentylowane kabiny sypialne. Wyposażenie każdej z tych kabin składa się z wygodnych koi, zdolnych pomieścić wygodnie po dwie osoby. Każda kabina posiada luk wentylacyjny – kabiny rufowe małe luki otwierane, które mają podwójne znaczenie – bo oprócz możliwości wentylacji, poprawiają też doświetlenie w czasie dnia. W kabinie dziobowej znajduje się duży, otwierany luk. Drzwi każdej kabiny naszych jachtów Antila 27 mają możliwość zamknięcia od wewnątrz oraz zablokowania pozycji otwartej – co bardzo przydaje się w upalne dni podczas żeglugi. Do każdej kabiny doprowadzone jest ogrzewanie, każda posiada elektryczne oświetlenie leadowe. Wysokość w kabinie naszych jachtów Antila 27 s/y „Finio”, „Andaluzja” i „Black Lady” wynosi 1,85 metra. Wnętrze zawiera funkcjonalny kambuz z kuchenką gazową dwupalnikową, zlewozmywak z bieżącą wodą oraz lodówkę gazową (Fino) oraz elektryczną (Andaluzja i Black Lady) czynną przez cały, nawet tygodniowy rejs. Antila 27 „Finio” , Antila 27 „Andaluzja” oraz „Black Lady” posiadają też odrębną, zamykaną kabinę sanitarną. Na wyposażeniu tej kabiny nie znajduje się WC chemiczne – zmontowano tu WC typu morskiego tzw.kingston. Spłuczka tego klozetu zawiera też macerator oraz pompę wodną elektryczną. Zarówno kambuz jak i przedział sanitarny mają doprowadzoną instalację wody. W messie głównej naszych jachtów Antila 27 zamontowane są: monitor LCD TV+USB oraz radio stereo +CD z dwoma głośnikami.
Antila 27 „Finio”, „Andaluzja” i „Black Lady” na swym pokładzie posiada wszystkie dostępne urządzenia i patenty jakie charakteryzują nowoczesny, współczesny jacht. Takielunek składa się z masztu wykonanego z profilu aluminiowego, anodowanego. Postawiony na dachu kabiny maszt, posiada jedną parę salingów i olinowany jest w systemie ułamkowym 7/8. Sztag jachtu jest w wersji określanej mianem ” sztywny” – stenwanty, wanty i achtersztag z lin stalowych nierdzewnych. Bom też z profilu aluminiowego, ma na sobie zamontowany patent zwany Lazy jack. Do kładzenia i stawiania masztu służy doskonały patent typu bramka ze zbloczem. Bramka ta w połączeniu z wantami stabilizacyjnymi, zapewnia bezpieczne, stabilne kładzenie i stawianie masztu. Aby jeszcze bardziej usprawnić tą czynność – zamontowano na łodziach Antila 27 kabestany elektryczne. Kabestan elektryczny służy też do podnoszenia miecza. Ożaglowanie łodzi Antila 27 składa się z pełnolistwowego grota, stawianego na pełzaczach, klarowanego do Lazy jacka oraz z foka posiadającego osłonę UV. Grot ma wszyte dwie refbanty z refsejzingami, fok zaś stawiany jest na wspomnianym sztywnym sztagu. Dzięki tym elementom, powierzchnia żagli może być dowolnie redukowana lub powiększana- w miarę potrzeby i to niezależnie, od aktualnych warunków wiatrowych. Powierzchnia żagli wynosi na tym jachcie 39 m2. Jachty Antila 27 „Finio”, „Andaluzja” i „Black Lady” posiadają na pokładzie podwójny sztormreling, ze stali nierdzewnej polerowanej. Na dziobie zamontowane są solidne kosze dziobowe, poniżej których przykręcona jest półka- stopień, ułatwiający wchodzenie i schodzenie z pokładu. Do kosza dziobowego przyspawano składaną, teleskopową drabinkę dziobową, przydatną do komunikacji w przypadku cumowania dziobem do niskiego pomostu. Rufę jednostek okalają kosze rufowe na których są siedziska dla sternika. Do kosza prawego zamontowano dodatkowo wieszak kotwicy pomocniczej oraz flagsztok z banderką. Na rufie zainstalowano również: składaną drabinkę kąpielową, stałą podporę dla masztu w pozycji położonej oraz opuszczany i podnoszony praktyczny trap, umożliwiający bezpieczną komunikację w przypadku cumowania rufą do pomostu lub brzegu. Jacht Antila 27 ma miecz uchylny typu obrotowego – ster „suchy” podnoszony na pawęży.
Elementy dzięki którym, jacht Antila 27 idealnie nadaje się na czarter jachtów, oraz na mazurskie szlaki
*małe zanurzenie minimalne kadłuba
*otwarta rufa
*uchylny miecz
*ster na pawęży, podnoszony
*bezproblemowe składanie i stawiane masztu
*dużo miejsca w kokpicie dla załogi, a jak trzeba i dla gości
*silnik podnoszony na pantografie, umożliwiający dogodne ustawienie łodzi przy cumowaniu „na dziko”
*trap rufowy- umożliwiający dogodne ustawienie łodzi i zejście z niej „suchą nogą”
*drabinka dziobowa- pozwalająca bezpiecznie zejść z łodzi w przypadku, cumowania dziobem do niskiego pomostu
*długość całkowita i szerokość adekwatna do manewrów w ciasnych mazurskich portach
*komfort pod pokładem, we wnętrzu: ogrzewanie, lodówka, kingston, RTV
*Imponująca na 27 stopowe łodzi liczba osób na pokładzie
Wyposażenie jachtów Antila 27
Wyposażenie – jachty Antila 27
- Profesjonalny podwójny sztormreling, słupki i kosze wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej
- Kosz dziobowy z wieszakiem kotwicy głównej
- Półka dziobowa tzw. „kaczy dziób”
- Drabinka dziobowa
- Kosze rufowe z ławeczkami dla sternika
- Bramka do stawiania i składania masztu
- System want stabilizacyjnych
- KABESTAN ELEKTRYCZNY
- Kabestany fałowy i szotowe szt. 3
- Korba kabestanu (handszpak)
- Sztywny sztag
- Roler do zwijania foka
- Lazy jack 2 częściowy
- Grot na pełzaczach
- Talia grota – bloki łożyskowane
- Okna z plexi dymnej szt. 2
- Wieszaki na ubrania, ręczniki
- Fok z osłoną UV
- Szprycbuda
- Luki pokładowe, otwierane szt. 2
- Sztorcklapa
- Rumpel steru
- Przedłużka rumpla
- Instalacja wody pitnej
- Zbiornik wody pitnej 80 litrów
- Instalacja elektryczna 12 V
- 12 punktów świetlnych, lampy leadowe
- Tablica elektryczna z włącznikami
- Gniazdo 12V w messie
- Gniazda 230V w messie
- Ogrzewanie Webasto
- Gniazdo rufowe przyłączeniowe 230V
- Kabel przyłączeniowy 230V 25 metrów
- Akumulator 12V szt. 4
- Prostownik 230V/12V szt. 2
- Lodówka gazowa – jacht Finio oraz elektryczna – jacht Apollo
- Butla gazowa
- Kuchenka gazowa dwupalnikowa nierdzewna
- Zlewozmywak zasilany bieżącą wodą
- WC morski elektryczny
- kamizelki ratunkowe atestowane
- koło ratunkowe atestowane szt.1
- Moskitiera na zejściówkę
- Lustro
- Monitor TV,LCD +USB
- Radio stereo+ USB + 2 głośniki
- kotwice uzbrojone szt. 2
- hak cumowniczy z linką
- potrójne bloki zwrotne
- stopery fałowe szt. 6
- kieszenie fałowe szt. 2
- stolik kokpitowy demontowalny
- tent kokpitowy
- składany ruchomy trap rufowy
- pantograf silnikowy
- zabezpieczenie silnika antykradzieżowe
- obciągacz bomu
- pełne wyposażenie kambuza na 8 osób
- Gaśnica przeciwpożarowa
- Wiosło typu „pych”
- Bosak szt. 1
- Flagsztok z banderką
- Saperka
- Silnik zaburtowy MERCURY 8 kM – Finio, Tohatsu 8 kM – Andaluzja, Mercury 9.9 Black Lady
Dane techniczne
Dane techniczne – jachty Antila 27
- Długość kadłuba 8,24 m
- Długość kadłuba całkowita 8,85 m
- szerokość całkowita (8) 2,98 m
- długość całkowita masztu 11 m
- długość całkowita bomu 3,54 m
- Zanurzenie min/max 0,39/1,65 m
- Max wysokość w kabinie 1,86 m messa
- wysokość w kabinie 1,80 m kabina rufowa
- Masa transportowa 3200 kg
- Balast denny 1000 kg
- Masa miecza uchylnego 100 kg
- Zamykane kabiny sypialne 3
- Powierzchnia żagli G+F 39 m2
- Liczba osób załogi min/max 1/9
- Załoga komfort/max 6/9
- Silnik zaburtowy 8 kM
Cennik czarteru
Cennik czarteru 2024
Antila 27
do 30.04 – 350 zł za dobę
od 30.04 do 05.05 – 480 zł za dobę
od 05.05 do 29.05 – 360 zł za dobę
od 29.05 do 02.06 – 570 zł za dobę
od 02.06 do 15.06 – 440 zł za dobę
od 15.06 do 29.06 – 460 zł za dobę
od 29.06 do 13.07 – 500 zł za dobę
od 13.07 do 24.08 – 550 zł za dobę
od 24.08 do 31.08 – 500 zł za dobę
po 31.08 zł 360 zł za dobę
Sprawdź inne nasze jachty
Wielkie jeziora mazurskie
Zastanawiasz się, który jacht wybrać na swój czarter po Mazurach?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
+48 601 794 890
Aby zarezerwować jacht: wypełnij Formularz rezerwacji na stronie głównej.
Piękna Góra, koło Giżycka
Port Gospodarstwa Rybackiego, miejsce stacjonowania jednostek