Antila 27
W naszej ofercie mamy 2 praktycznie identyczne, świetnie wyposażone jednostki jachtów Antila 27.
Antila 27 - opis jachtów
Jacht Antila 27 – opis konstrukcji
Jacht Antila 27, to dzieło z deski kreślarskiej znanej rodziny konstruktorów jachtowych – Adama i Michała Orychów. Konstruktorzy ci są autorami całej rodziny jachtów Antila. Są to jachty: Antila 22, Antila 24, Antila 26cc , Antila 27 oraz Antila 33. Skorupy jachtu wyprodukowała stocznia Cezarego Duchnika, właściciela stoczni Antila jacht. Kadłub jednostki Antila 27 wykonany jest z laminatu p/s jako konstrukcja monolityczna, pokład stanowi przykład konstrukcji przekładkowej z wykorzystaniem pianki typu airex. Technologia ta ma same zalety: z jednej strony- zmniejsza wagę elementów, z drugiej strony poprawia sztywność konstrukcji oraz stanowi wspaniałą izolację termiczną. Prezentowana jednostka Antila 27, na pierwszy rzut oka ,wyróżnia się dynamiczną sylwetką, niekonwencjonalnym ukształtowaniem kokpitu i pokładu oraz rzadko spotykaną ergonomią wnętrza. Wystarczy przeanalizować dane techniczne tej jednostki, porównać parametry tam zawarte – by nabrać przekonania o świetnych właściwościach nautycznych jachtu Antila 27, a pierwsze spojrzenie na bryłę kadłuba, upewni nas w takim przekonaniu. Kształt kadłuba został zaprojektowany tak, by łódź mogła osiągać wyższe prędkości oraz bezproblemową manewrowość. Podwyższona, w stosunku do wcześniejszych konstrukcji stateczność poprzeczna oraz pokaźny balast denny – pozwalają na zwiększenie powierzchni ożaglowania, co w konsekwencji prowadzi do poprawienia właściwości nautycznych jachtu. Przyczynia się to też do wzrostu komfortu i bezpieczeństwa na pokładzie, także w trudniejszych warunkach wiatrowych. Antila 27 powstała w pierwszym założeniu, jako łódź dla armatorów prywatnych. Kolejne modyfikacje tej konstrukcji, a szczególnie wprowadzenie wersji zabudowy wnętrza, zawierającej 3 zamykane kabiny sypialne, wykazały szczególną popularność jachtu Antila 27, dla firm prowadzących czarter jachtów oraz dla klientów tych firm. Jacht Antila 27, w obecnej swej postaci, wyróżnia się niezwykle łatwą obsługą i manewrowością, zarówno w żegludze na silniku, jak na żaglach. Niezwykłą popularność, jaką osiągnął jacht Antila 27 w dziedzinie obejmującej czarter jachtów, zawdzięcza ta jednostka bezsprzecznemu faktowi, że potrafi pod swym pokładem zapewnić komfort i intymność swej załodze, a na pokładzie wspaniałe warunki do żeglugi. Pod pokładem naszych jachtów Antila 27 s/y „Finio” i „Andaluzja” znajdują się trzy, dwuosobowe, ogrzewane, wentylowane kabiny sypialne. Wyposażenie każdej z tych kabin składa się z wygodnych koi, zdolnych pomieścić wygodnie po dwie osoby. Każda kabina posiada luk wentylacyjny – kabiny rufowe małe luki otwierane, które mają podwójne znaczenie – bo oprócz możliwości wentylacji, poprawiają też doświetlenie w czasie dnia. W kabinie dziobowej znajduje się duży, otwierany luk. Drzwi każdej kabiny naszych jachtów Antila 27 mają możliwość zamknięcia od wewnątrz oraz zablokowania pozycji otwartej – co bardzo przydaje się w upalne dni podczas żeglugi. Do każdej kabiny doprowadzone jest ogrzewanie, każda posiada elektryczne oświetlenie leadowe. Wysokość w kabinie naszego jachtu Antila 27 s/y „Finio” i „Andaluzja” wynosi 1,85 metra. Wnętrze zawiera funkcjonalny kambuz z kuchenką gazową dwupalnikową, zlewozmywak z bieżącą wodą oraz lodówkę gazową (Fino) oraz elektryczną (Andaluzja) czynną przez cały, nawet tygodniowy rejs. Antila 27 „Finio” i Antila 27 „Andaluzja” posiada też odrębną, zamykaną kabinę sanitarną. Na wyposażeniu tej kabiny nie znajduje się WC chemiczne – zmontowano tu WC typu morskiego tzw.kingston. Spłuczka tego klozetu zawiera też macerator oraz pompę wodną elektryczną. Zarówno kambuz jak i przedział sanitarny mają doprowadzoną instalację wody. W messie głównej naszych jachtów Antila 27 zamontowane są: monitor LCD TV+USB oraz radio stereo +CD z dwoma głośnikami.
Antila 27 „Finio” i „Andaluzja” na swym pokładzie posiada wszystkie dostępne urządzenia i patenty jakie charakteryzują nowoczesny, współczesny jacht. Takielunek składa się z masztu wykonanego z profilu aluminiowego, anodowanego. Postawiony na dachu kabiny maszt, posiada jedną parę salingów i olinowany jest w systemie ułamkowym 7/8. Sztag jachtu jest w wersji określanej mianem ” sztywny” – stenwanty, wanty i achtersztag z lin stalowych nierdzewnych. Bom też z profilu aluminiowego, ma na sobie zamontowany patent zwany Lazy jack. Do kładzenia i stawiania masztu służy doskonały patent typu bramka ze zbloczem. Bramka ta w połączeniu z wantami stabilizacyjnymi, zapewnia bezpieczne, stabilne kładzenie i stawianie masztu. Aby jeszcze bardziej usprawnić tą czynność – zamontowano na łodziach Antila 27 kabestany elektryczne. Kabestan elektryczny służy też do podnoszenia miecza. Ożaglowanie łodzi Antila 27 składa się z pełnolistwowego grota, stawianego na pełzaczach, klarowanego do Lazy jacka oraz z foka posiadającego osłonę UV. Grot ma wszyte dwie refbanty z refsejzingami, fok zaś stawiany jest na wspomnianym sztywnym sztagu. Dzięki tym elementom, powierzchnia żagli może być dowolnie redukowana lub powiększana- w miarę potrzeby i to niezależnie, od aktualnych warunków wiatrowych. Powierzchnia żagli wynosi na tym jachcie 39 m2. Jachty Antila 27 „Finio” i „Andaluzja” posiadają na pokładzie podwójny sztormreling, ze stali nierdzewnej polerowanej. Na dziobie zamontowane są solidne kosze dziobowe, poniżej których przykręcona jest półka- stopień, ułatwiający wchodzenie i schodzenie z pokładu. Do kosza dziobowego przyspawano składaną, teleskopową drabinkę dziobową, przydatną do komunikacji w przypadku cumowania dziobem do niskiego pomostu. Rufę jednostek okalają kosze rufowe na których są siedziska dla sternika. Do kosza prawego zamontowano dodatkowo wieszak kotwicy pomocniczej oraz flagsztok z banderką. Na rufie zainstalowano również: składaną drabinkę kąpielową, stałą podporę dla masztu w pozycji położonej oraz opuszczany i podnoszony praktyczny trap, umożliwiający bezpieczną komunikację w przypadku cumowania rufą do pomostu lub brzegu. Jacht Antila 27 ma miecz uchylny typu obrotowego – ster „suchy” podnoszony na pawęży.
Elementy dzięki którym, jacht Antila 27 idealnie nadaje się na czarter jachtów, oraz na mazurskie szlaki
*małe zanurzenie minimalne kadłuba
*otwarta rufa
*uchylny miecz
*ster na pawęży, podnoszony
*bezproblemowe składanie i stawiane masztu
*dużo miejsca w kokpicie dla załogi, a jak trzeba i dla gości
*silnik podnoszony na pantografie, umożliwiający dogodne ustawienie łodzi przy cumowaniu „na dziko”
*trap rufowy- umożliwiający dogodne ustawienie łodzi i zejście z niej „suchą nogą”
*drabinka dziobowa- pozwalająca bezpiecznie zejść z łodzi w przypadku, cumowania dziobem do niskiego pomostu
*długość całkowita i szerokość adekwatna do manewrów w ciasnych mazurskich portach
*komfort pod pokładem, we wnętrzu: ogrzewanie, lodówka, kingston, RTV
*Imponująca na 27 stopowe łodzi liczba osób na pokładzie
Wyposażenie jachtów Antila 27 "Finio" i "Andaluzja"
Wyposażenie – jachty Antila 27
Profesjonalny podwójny sztormreling, słupki i kosze wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej
Kosz dziobowy z wieszakiem kotwicy głównej
Półka dziobowa tzw. „kaczy dziób”
Drabinka dziobowa
Kosze rufowe z ławeczkami dla sternika
Bramka do stawiania i składania masztu
System want stabilizacyjnych
KABESTAN ELEKTRYCZNY
Kabestany fałowy i szotowe szt. 3
Korba kabestanu (handszpak)
Sztywny sztag
Roler do zwijania foka
Lazy jack 2 częściowy
Grot na pełzaczach
Talia grota – bloki łożyskowane
Okna z plexi dymnej szt. 2
Wieszaki na ubrania, ręczniki
Fok z osłoną UV
Szprycbuda
Luki pokładowe, otwierane szt. 2
Sztorcklapa
Rumpel steru
Przedłużka rumpla
Instalacja wody pitnej
Zbiornik wody pitnej 80 litrów
Instalacja elektryczna 12 V
12 punktów świetlnych, lampy leadowe
Tablica elektryczna z włącznikami
Gniazdo 12V w messie
Gniazda 230V w messie
Ogrzewanie Webasto
Gniazdo rufowe przyłączeniowe 230V
Kabel przyłączeniowy 230V 25 metrów
Akumulator 12V szt. 4
Prostownik 230V/12V szt. 2
Lodówka gazowa – jacht Finio oraz elektryczna – jacht Apollo
Butla gazowa
Kuchenka gazowa dwupalnikowa nierdzewna
Zlewozmywak zasilany bieżącą wodą
WC morski elektryczny
kamizelki ratunkowe atestowane
koło ratunkowe atestowane szt.1
Moskitiera na zejściówkę
Lustro
Monitor TV,LCD +USB
Radio stereo+ USB + 2 głośniki
kotwice uzbrojone szt. 2
hak cumowniczy z linką
potrójne bloki zwrotne
stopery fałowe szt. 6
kieszenie fałowe szt. 2
stolik kokpitowy demontowalny
tent kokpitowy
składany ruchomy trap rufowy
pantograf silnikowy
zabezpieczenie silnika antykradzieżowe
obciągacz bomu
pełne wyposażenie kambuza na 8 osób
Gaśnica przeciwpożarowa
Wiosło typu „pych”
Bosak szt. 1
Flagsztok z banderką
Saperka
Silnik zaburtowy MERCURY 8 kM – Finio oraz Tohatsu 8 kM – Andaluzja
Dane techniczne
Dane techniczne Antila 27
Dane techniczne jacht Antila 27
Długość kadłuba 8,24 m
Długość kadłuba całkowita 8,85 m
szerokość całkowita (8) 2,98 m
długość całkowita masztu 11 m
długość całkowita bomu 3,54 m
Zanurzenie min/max 0,39/1,65 m
Max wysokość w kabinie 1,86 m messa
wysokość w kabinie 1,80 m kabina rufowa
Masa transportowa 3200 kg
Balast denny 1000 kg
Masa miecza uchylnego 100 kg
Zamykane kabiny sypialne 3
Powierzchnia żagli G+F 39 m2
Liczba osób załogi min/max 1/9
Załoga komfort/max 6/9
Silnik zaburtowy 8 kM
Cennik czarteru
Cennik czarteru
do 29.04 330 zł za dobę
od 29.04 do 03.05 480 zł za dobę
od 03.05 do 04.06 340 zł za dobę
od 04.06 do 15.06 400 zł za dobę
od 15.06 do 19.06 550 zł za dobę
od 19.06 do 25.06 440 zł za dobę
od 25.06 do 09.07 500 zł za dobę
od 09.07 do 20.08 550 zł za dobę
od 20.08 do 27.08 500 zł za dobę
po 27.08 zł 350 zł za dobę
Wielkie jeziora mazurskie
Zastanawiasz się, który jacht wybrać na swój czarter po Mazurach?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
+48 601 794 890
Aby zarezerwować jacht: wypełnij Formularz rezerwacji na stronie głównej.
Piękna Góra, koło Giżycka
Port Gospodarstwa Rybackiego, miejsce stacjonowania jednostek