Phila 880

Idealny jacht na rejs po Mazurach.

Phila 880 Yoka

Phila 880 -opis konstrukcji

PHILA – 880 to konstrukcja Andrzeja Skrzata, zrealizowana na zamówienie firmy Delphia z Olecka. Jest to niekonwencjonalna propozycja dla żeglarzy – turystów oraz dla żeglarzy o sportowym zacięciu. Przeznaczeniem jednostki jest turystyka, w tym czarterowa, ale już na pierwszy rzut oka zauważyć można, że jacht ten wygląda tak, jakby jego podstawowym żywiołem były regaty.

Świadczy o tym:

  • płaski pokład z ledwie zaznaczoną pokładówką
  • szeroki kokpit
  • wysokie ułamkowe ożaglowanie
  • oraz przede wszystkim linie teoretyczne kadłuba

Załoga dysponuje dwiema, dwuosobowymi kabinami na rufie, dwuosobową, zamykaną kabiną dziobową oraz dwiema pojedynczymi kojami w messie. Oprócz tego na jachcie znajduje się odrębna, obszerna kabina sanitarna zawierająca WC chemiczne. Phila – 880 posiada też kompletny moduł kambuza, zawierający zlewozmywak, kuchenkę gazową dwupalnikową oraz lodówkę gazowo-prądową. Lodówka tu zabudowana posiada trzy funkcje pracy. Pracuje na zasilaniu w gaz propan-butan, pracuje też na prądzie 12v i 230V. Konstrukcja jachtów typu Phila – 880 jest monolityczna, powstała z laminatu poliestrowo-szklanego z zastosowaniem wewnątrz kadłuba wkładek, laminatowych. Wyposażenie naszego jachtu Phila – 880, zostało powiększone o kilka elementów mających duże znaczenie w tematyce obejmującej czarter jachtów. I tak np. wnętrze wzbogacono o monitor telewizyjny LED z USB, radio stereo z CD z głośnikami. Łódź na ten sezon otrzymała też nowe, wygodniejsze materace, z nowym obszyciem tapicerskim. Na naszym jachcie Phila – 880, wnętrze jest ogrzewane poprzez Webasto Air Top 3 kW. Ogrzewanie zamontowane jest w bakiście jachtu, a spaliny wyprowadzone są na zewnątrz, poprzez burtę. Do wnętrza doprowadzone jest więc tylko samo ciepłe powietrze. Modyfikując jednostkę do czarteru, zmieniono też system mocowania silnika do kadłuba. Pierwotnie, tak jak na większości tych jachtów- silnik był umocowany na rufie „na stałe” czyli bez możliwości podniesienia go do góry. Aktualnie, silnik posiada pantograf z siłownikami gazowymi, umożliwiający tą operację. Jacht posiada wszystkie niezbędne urządzenia, ułatwiające pracę na pokładzie i zwiększające bezpieczeństwo załogi. Należą do nich: urządzenie do bezpiecznego stawiania i kładzenia masztu, sztywny sztag, fok stawiany na sztywnym sztagu, system want stabilizacyjnych, stopery fałowe, kabestany fałowe i szotowe itp. Biorąc pod uwagę powyższe- stawianie masztu jest na tym jachcie bezproblemowe. Nasza Phila posiada we wnętrzu instalację elektryczną 12 V oraz gniazdka 230V. Na stałe jest zabudowana inteligentna ładowarka akumulatora. Tak więc wystarczy podpiąć łódź do prądu na noc, by rano mieć naładowany akumulator. Ożaglowanie i takielunek tych jachtów, zawierają wszelkie znamiona nowoczesności. Pełnolistwowy żagiel grot – stawiany jest z zastosowaniem pełzaczy. Na bomie zamontowany jest Lazy jack, co usprawnia klar żagli i przyczynia się do ich dłuższej żywotności. Fok, rolowany na sztywnym sztagu, posiada osłonę UV. Oświetlenie kabin łodzi zapewniają lampy leadowe.

W opinii takich fachowców jak: Jerzy Kubaszewski i Jerzy Pieśniewski – Phila 880 to: „najbardziej zrównoważony jacht, jaki do tej pory był przez Nich testowany – sternik może odejść od steru nawet na kilkadziesiąt sekund, a jacht nie zmieni kursu …”

Wszystkie nasze jachty posiadają pełne ubezpieczenie: OC, Yacht casco oraz NW.

Wyposażenie jachtu

Wyposażenie PHILA  880 s/y „YoKa”

  • kompletny podwójny reling – słupki i kosze wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej
  • szprycbuda chroniąca zejściówkę przed deszczem i wiatrem
  • Bimini pozwalające żeglować podczas deszczu i chroniące przed słońcem
  • Tent kokpitowy
  • wszystkie fały sprowadzone do kokpitu !
  • Monitor TV LCD + USB
  • kosz dziobowy specjalnej konstrukcji ułatwiającej komunikację
  • półka dziobowa z wieszakiem na kotwicę
  • Kotwice szt. 2
  • Obciągacz bomu
  • kosze rufowe z ławkami dla sternika
  • trapik rufowy
  • Drabinka teleskopowa dziobowa
  • Drabinka kapielowa rufowa
  • Wiosło typu „PYCH”
  • Bosak
  • Odbijacze burtowe szt. 4
  • Kosze na odbijacze
  • Hak cumowniczy
  • Lazy jacki, rolfok na sztywnym sztagu
  • grot z dwoma refbantami
  • instalacja elektryczna 12V, 6 punktów świetlnych
  • instalacja gazowa z reduktorem do kuchenki i lodówki
  • gniazdo do ładowania telefonu
  • radio + CD
  • lodówka gazowo-prądowa
  • ogrzewanie Webasto
  • środki ratunkowe – atestowane kamizelki ratunkowe szt. 8
  • koło ratunkowe
  • pełne wyposażenie kambuza na 8 osób
  • silnik 8 KM Honda (czterosuw) na pantografie
  • 12 litrowy tank na paliwo
  • WC chemiczne
  • wygodne kosze na odbijacze
  • siedziska na koszach rufowych dla sternika
  • przedłużka rumpla
Dane techniczne

Dane techniczne PHILA – 880 s/y „YoKa”

  • długość całkowita 9,15 m
  • długość kadłuba 8,83 m
  • szerokość 2,95 m
  • zanurzenie min. 0,40 m
  • zanurzenie max 1,50 m
  • wysokość masztu nad pokładem 11,0 m
  • wysokość masztu nad poziomem wody 12,5 m
  • ożaglowanie łącznie 39,4 m2
  • Fok 16,2 m2
  • Grot 23,2 m2
  • Wysokość w kabinie 1,80 m
  • Zbiornik wody pitnej 80 litrów
  • Zbiornik paliwa 12 litrów
  • Liczba koi 8
  • sposób sterowania rumpel
  • płetwa sterowa „sucha”, podnoszona
  • miecz – typ obrotowy-uchylny
  • kategoria projektowa CE
  • Projektant Andrzej Skrzat

 

Cennik czarteru

do 30.04 190 zł za dobę

od 30.04 do 03.05 390 zł za dobę

od 03.05 do 10.06 200 zł za dobę

od 10.06 do 14.06 420 zł za dobę

od 14.06 do 27.06 300 zł za dobę

od 27.06 do 11.07 350 zł za dobę

od 11.07 do 15.08 400 zł za dobę

od 15.08 do 22.08 350 zł za dobę

od 22.08 do 29.08 300 zł za dobę

po 29.08 zł 240 zł za dobę

Wielkie jeziora mazurskie

Zastanawiasz się, który jacht wybrać na swój czarter po Mazurach?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 601 794 890

Aby zarezerwować jacht: wypełnij Formularz rezerwacji na stronie głównej.

Piękna Góra, koło Giżycka

Port Gospodarstwa Rybackiego, miejsce stacjonowania jednostek

Telefony kontaktowe

+48 601 794 890

(0 62) 753 19 79

Email

biuro@jazczarter.pl

Translate »
error: