Phila 880
Yoka
Idealny jacht na rejs po Mazurach.
Phila 880
Phila 880 -opis konstrukcji
PHILA – 880 to konstrukcja Andrzeja Skrzata, zrealizowana na zamówienie firmy Delphia z Olecka. Jest to niekonwencjonalna propozycja dla żeglarzy – turystów oraz dla żeglarzy o sportowym zacięciu. Przeznaczeniem jednostki jest turystyka, w tym czarterowa, ale już na pierwszy rzut oka zauważyć można, że jacht ten wygląda tak, jakby jego podstawowym żywiołem były regaty.
Świadczy o tym:
- płaski pokład z ledwie zaznaczoną pokładówką
- szeroki kokpit
- wysokie ułamkowe ożaglowanie
- oraz przede wszystkim linie teoretyczne kadłuba
Załoga dysponuje dwiema, dwuosobowymi kabinami na rufie, dwuosobową, zamykaną kabiną dziobową oraz dwiema pojedynczymi kojami w messie. Oprócz tego na jachcie znajduje się odrębna, obszerna kabina sanitarna zawierająca WC morskie ze zbiornikiem. Phila – 880 posiada też kompletny moduł kambuza, zawierający zlewozmywak, kuchenkę gazową dwupalnikową oraz lodówkę prądową. Pracuje na zasilaniu 12V podczas całego rejsu. Konstrukcja jachtów typu Phila – 880 jest monolityczna, powstała z laminatu poliestrowo-szklanego z zastosowaniem wewnątrz kadłuba wkładek, laminatowych. Wyposażenie naszych jachtów Phila – 880, zostało powiększone o kilka elementów mających duże znaczenie w tematyce obejmującej czarter jachtów. I tak np. wnętrze wzbogacono o monitor telewizyjny LED z USB, radio stereo z głośnikami. Łódź na ten sezon otrzymała też nowe, wygodniejsze materace, z nowym obszyciem tapicerskim. Na naszych jachtach Phila – 880, wnętrze jest ogrzewane poprzez Webasto Air Top 3 kW. Ogrzewanie zamontowane jest w bakiście jachtu, a spaliny wyprowadzone są na zewnątrz, poprzez burtę. Do wnętrza doprowadzone jest więc tylko samo ciepłe powietrze. Modyfikując jednostkę do czarteru, zmieniono też system mocowania silnika do kadłuba. Pierwotnie, tak jak na większości tych jachtów- silnik był umocowany na rufie „na stałe” czyli bez możliwości podniesienia go do góry. Aktualnie, silniki posiadają pantograf z siłownikami gazowymi, umożliwiający tą operację. Jacht posiada wszystkie niezbędne urządzenia, ułatwiające pracę na pokładzie i zwiększające bezpieczeństwo załogi. Należą do nich: urządzenie do bezpiecznego stawiania i kładzenia masztu, sztywny sztag, fok stawiany na sztywnym sztagu, system want stabilizacyjnych, stopery fałowe, kabestany fałowe i szotowe itp. Biorąc pod uwagę powyższe- stawianie masztu jest na tym jachcie bezproblemowe. Nasze Phile posiadają we wnętrzu instalację elektryczną 12 V oraz gniazdka 230V. Na stałe jest zabudowana inteligentna ładowarka akumulatora. Tak więc wystarczy podpiąć łódź do prądu na noc, by rano mieć naładowany akumulator. Ożaglowanie i takielunek tych jachtów, zawierają wszelkie znamiona nowoczesności. Pełnolistwowy żagiel grot – stawiany jest z zastosowaniem pełzaczy. Na bomach zamontowany jest Lazy jack, co usprawnia klar żagli i przyczynia się do ich dłuższej żywotności. Fok, rolowany na sztywnym sztagu, posiada osłonę UV. Oświetlenie kabin łodzi zapewniają lampy leadowe.
W opinii takich fachowców jak: Jerzy Kubaszewski i Jerzy Pieśniewski – Phila 880 to: „najbardziej zrównoważony jacht, jaki do tej pory był przez Nich testowany – sternik może odejść od steru nawet na kilkadziesiąt sekund, a jacht nie zmieni kursu …”
Wszystkie nasze jachty posiadają pełne ubezpieczenie: OC, Yacht casco oraz NW.
Wyposażenie jachtów Phila 880
Wyposażenie PHILA 880 s/y „Habibi” i „YoKa”
- kompletny podwójny reling – słupki i kosze wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej
kabestan elektryczny
ster strumieniowy na jachcie Habibi
- kokpit wyłożony teakiem na jachcie Habibi
- szprycbuda chroniąca zejściówkę przed deszczem i wiatrem
- Bimini pozwalające żeglować podczas deszczu i chroniące przed słońcem
- Tent kokpitowy na stałe przymocowany do bimini
- wszystkie fały sprowadzone do kokpitu !
- dodatakowa zabudowa kabiny WC na jachcie Habibi
- Monitor TV LCD + USB
- kosz dziobowy specjalnej konstrukcji ułatwiającej komunikację
- półka dziobowa z wieszakiem na kotwicę
- Kotwice szt. 2
- Obciągacz bomu
- kosze rufowe z ławkami dla sternika
- trapik rufowy
- Drabinka teleskopowa dziobowa
- Drabinka kapielowa rufowa
- Wiosło typu „PYCH”
- Bosak
- Odbijacze burtowe szt. 4
- Kosze na odbijacze
- Hak cumowniczy
- Lazy jacki, rolfok na sztywnym sztagu
- grot z dwoma refbantami
- instalacja elektryczna 12V, 6 punktów świetlnych
- instalacja gazowa z reduktorem do kuchenki i lodówki
- gniazdo do ładowania telefonu
- radio + CD
- lodówka 12V
- ogrzewanie Webasto
- środki ratunkowe – atestowane kamizelki ratunkowe szt. 8
- koło ratunkowe
- pełne wyposażenie kambuza na 8 osób
- silnik 8 KM Mercury (Habibi) i Yamaha 8 KM (Yoka) na pantografie
- 12 litrowy tank na paliwo
- WC morskie
- wygodne kosze na odbijacze
- siedziska na koszach rufowych dla sternika
- przedłużka rumpla
Dane techniczne
Dane techniczne PHILA – 880 s/y „Habibi” i „YoKa”
- długość całkowita 9,15 m
- długość kadłuba 8,83 m
- szerokość 2,95 m
- zanurzenie min. 0,40 m
- zanurzenie max 1,50 m
- wysokość masztu nad pokładem 11,0 m
- wysokość masztu nad poziomem wody 12,5 m
- ożaglowanie łącznie 39,4 m2
- Fok 16,2 m2
- Grot 23,2 m2
- Wysokość w kabinie 1,80 m
- Zbiornik wody pitnej 80 litrów
- Zbiornik paliwa 12 litrów
- Liczba koi 8
- sposób sterowania rumpel
- płetwa sterowa „sucha”, podnoszona
- miecz – typ obrotowy-uchylny
- kategoria projektowa CE
- Projektant Andrzej Skrzat
Cennik czarteru
Cennik czarteru 2024
Phila 880
do 30.04 – 320 zł za dobę
od 30.04 do 05.05 – 420 zł za dobę
od 05.05 do 29.05 – 330 zł za dobę
od 29.05 do 02.06 – 490 zł za dobę
od 02.06 do 15.06 – 380 zł za dobę
od 15.06 do 29.06 – 400 zł za dobę
od 29.06 do 13.07 – 460 zł za dobę
od 13.07 do 24.08 – 480 zł za dobę
od 24.08 do 31.08 – 400 zł za dobę
po 31.08 zł 300 zł za dobę
Sprawdź inne nasze jachty
Wielkie jeziora mazurskie
Zastanawiasz się, który jacht wybrać na swój czarter po Mazurach?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
+48 601 794 890
Aby zarezerwować jacht: wypełnij Formularz rezerwacji na stronie głównej.
Piękna Góra, koło Giżycka
Port Gospodarstwa Rybackiego, miejsce stacjonowania jednostek