Tango 33

Midori

Dane techniczne

Dane techniczne jachtu s/y „Midori”

długość jachtu 10,60 m

szerokość jachtu 3,47 m

zanurzenie 0,50/1,75 m

wysokość w kabinie 2,0 m

powierzchnia ożaglowania łącznie 56 m2

Grot 28,5 m2

Fok 27,5 m2

Masa 4,9 t

Ilość kabin sypialnych 3

Ilość załogi: komfortowo/maksymalnie- 8/10 osób

Tango 33 Exclusive Midori

Tango 33- opis konstrukcji

Tango 33, to jacht o nowoczesnej linii i wysmakowanej stylistyce. Posiada znakomite parametry bezpieczeństwa i dzielności morskiej. Jest to dotychczas największy jacht żaglowy, z deski kreślarskiej znakomitego i cenionego konstruktora Andrzeja Skrzata. Jacht Tango 33, bardziej znany jest na wodach Adriatyku, Morza Śródziemnego, w portach państw zachodnich, niż na naszych Mazurach. Wynika to z faktu,że jachty te są na Wielkich Jeziorach bardzo nieliczne, i o ile ilość jachtów typu np. Maxus 33 trzeba liczyć na naszych jeziorach w setkach, to ilość jachtów Tango 30 i Tango 33, można łącznie zliczyć na palcach jednej ręki. Powodem tego stanu są przede wszystkim koszty jego budowy. Żeglarze pływający wcześniej na dużych przecież jednostkach, takich jak jachty; Maxus 33, czy Antila 33, zrozumieją fenomen Tanga 33 natychmiast po wejściu na pokład tego jachtu, a upewnią się o słuszności swego wyboru, po lustracji wnętrza. Ze względu na swoje gabaryty i wyposażenie, Tango 33, jest to największy, super komfortowy i luksusowy jacht żaglowy w mazurskich firmach oferujących czarter jachtu.

Tango 33 Exsklusive s/y „Midori”

Wnętrze jachtu s/y „Midori”

Tango 33 s/y „Midori” posiada we wnętrzu 4 zamykane, ogrzewane i wentylowane kabiny, w tym 3 sypialne, oraz jedną sanitarną z toaletą morską manualną i umywalką. W kabinie sanitarnej zamontowany jest też prysznic. Dodatkowe miejsca sypialne dla 3 osób są możliwe w messie centralnej .Messa jachtu jest imponująca ze względu na przestronność, a także na wysokość ( 2 metry). Szerokość kabiny centralnej sprawia, że swobodnie można chodzić wokół stołu. Przy składanym stole może wygodnie zasiąść nawet 10 osób. Na wyposażeniu kambuza jest duża lodówka elektryczna z zamrażalnikiem- firmy Waeco typ CR- 80 o pojemności 80 litrów i kuchenka gazowa dwupalnikowa. Do kambuza doprowadzona jest ciepła woda oraz woda zaburtowa. Ciepła woda zasila również prysznic umiejscowiony w kokpicie. Prawie wszystko, co jest zamontowane na tym jachcie jest wzmocnione lub większej mocy, niż na przeciętnych jachtach. Uwaga ta dotyczy wielu zagadnień. Dziobowy ster strumieniowy jest wzmocniony 3,5kW, ogrzewanie typu Webasto Air Top jest wzmocnione 4 kW. Przełożenia talii miecza są zwielokrotnione, łożyskowane rolki – wzmocnione ( dzięki temu miecz chodzi rewelacyjnie). Przełożenia talii bramki zostały zwielokrotnione, a rolki również łożyskowane i wzmocnione(1:4). Jeśli zważymy na fakt, że do stawiania masztu służy na tym jachcie wzmocniony kabestan elektryczny o mocy prawie 1 kM, to zrozumiemy, że budując i wyposażając ten jacht, myślano o stworzeniu jachtu niezawodnego i ekskluzywnego, a jednocześnie łatwego w prowadzeniu i gwarantującego bezpieczny czarter. Instalacja klimatyzacji wnętrza, produkcji amerykańskiej, dopełnia obrazu luksusu, jakim emanuje ta jednostka. W messie zamontowano monitor TV z DVD, oraz radio CD MP3, znajdują się tam również gniazda 230V/12V/Usb. Kabiny oświetlone są lampami leadowymi.

Pokład jachtu s/y „Midori”

Pokład jachtu Tango 33 s/y „Midori” okolony jest nierdzewnym, podwójnym sztormrelingiem wykonanym ze stali nierdzewnej polerowanej. Na dziobie zamontowano mocny kosz dziobowy, posiadający wieszak z rolką na kotwicę główną. Na rufie są kosze rufowe z ławeczkami dla załogi. Stanowisko sternika zaopatrzone jest w siedzisko z oparciem, koło sterowe składane(szturwał) oraz pulpit sterowniczy, na którym zamontowano wszystkie niezbędne przyrządy. Umiejscowiono tu między innymi: panel echosondy firmy Raymarine Dragonfly, panel wiatromierza ST-60 firmy Raymarine , włącznik sygnału dźwiękowego, panel steru strumieniowego Lewmar 3,5 kW ,włączniki oświetlenia nawigacyjnego, oświetlenia kokpitu, oświetlenia umieszczonego na wszystkich czterech salingach oraz włączniki oświetleń; dokującego i podświetlenia podwodnego kadłuba jachtu. Wszystkie fały masztowe oraz fały systemu refowania grota -sprowadzone są do kokpitu. Falszburty kokpitu zwieńczone są mocnymi kabestanami szotowymi marki Harken. Zejściówka jachtu chroniona jest poprzez składaną szprycbudę, rufę jachtu zamyka dwuczęściowe rozkładane bimini – które zaprojektowano tak, by służyło w czasie żeglugi, a na postoju, kiedy rozłożymy dodatkowy tent – mamy możliwość zakrycia całej powierzchni kadłuba jachtu, od rufy poza szprycbudę. W kokpicie, przed stanowiskiem sternika zamontowany jest na stałe składany stolik kokpitowy.

Pod pokładem

Pod pokładem drzemie cichy, oszczędny i niezawodny silnik marki Honda, o mocy 20 kM. Odpalanie silnika za pomocą rozrusznika elektrycznego-stacyjka umieszczona przy stanowisku sternika. Silnik ten, podobnie jak mają jachty Maxus 33, jest zblokowany z układem hydraulicznym urządzenia sterowego. Innymi słowy: kręcisz sterem, a motor również ” idzie” za sterem. Układ ten, w połączeniu z możliwością użycia dziobowego, elektrycznego steru strumieniowego w czasie manewrowania jachtem powoduje, że możliwe jest wykonanie cyrkulacji jednostki w okręgu o średnicy niewiele większej od długości jachtu. Jednostka napędowa zabudowana na tym jachcie jest również w wersji wzmocnionej (spodzina typu Big Food),śruba napędowa uciągowa .Manetka wyprowadzona jest do stanowiska sternika.

Pod pokładem, w części rufowej znajdują się przydatne bakisty i schowki zdolne pomieścić wiele użytecznych elementów wyposażenia.

Wyposażenie jachtu
Wyposażenie jachtu
  • miecz uchylny
  • ster głębinowy
  • grot z możliwością refowania-refowanie możliwe z kokpitu
  • obciągacz bomu-bloki markowe łożyskowane
  • Talia grota-bloki markowe łożyskowane
  • Napinacz achtersztagu-bloki markowe łożyskowane
  • Wieszak na kotwicę pomocniczą na koszu rufowym
  • Zwijak liny kotwicznej na koszu rufowym
  • LAZY JACK
  • rolfok / sztywny sztag
  • patent do kładzenia masztu
  • wanty stabilizacyjne
  • koło sterowe składane LEWMAR
  • ster strumieniowy Lewmar 3,5kW
  • pełny,podwójny sztormreling wykonany ze stali nierdzewnej polerowanej
  • Kosz dziobowy z półką dziobową, oraz wieszakiem kotwicy głównej
  • Kosze rufowe z siedziskami dla załogi
  • drabinka zaburtowa dziobowa
  • drabinka kąpielowa rufowa
  • strefowe oświetlenie elektryczne
  • oświetlenie nawigacyjne
  • oświetlenie kokpitu LED
  • oświetlenie wnętrza LED
  • oświetlenie podsalingowe LED
  • kabina sanitarna z prysznicem
  • toaleta morska (kingston)
  • prysznic kokpitowy
  • instalacja 230 V
  • telewizor
  • instalacja wody pitnej
  • gniazdo 230V/12V/USB.
  • Radio CD MP3
  • Głośniki w messie oraz w kokpicie
  • kuchenka gazowa dwupalnikowa
  • Butla gazowa 3 kg
  • ogrzewanie WEBASTO AirTop 3900
  • lodówka z zamrażarka WAECO CR-80
  • składany stolik kokpitowy
  • echosonda Raymarine Dragonfly
  • wiatromierz ST60+ Raymarine
  • oświetlenie dokujace,
  • oświetlenie podkadłubowe podwodne
  • sygnał dźwiękowy
  • 2x zlewozmywak, ciepła woda
  • tent
  • szprycbuda
  • bimini dwuczęsciowe
  • Podpora tylna masztu w pozycji leżącej
  • 2 pagaje oraz bosak
  • naczynia nietłukace się, oraz sztućce,patelnia,czajnik,garnki
  • ubezpieczenie jachtu, oraz ubezpieczenie silnika
  • gaśnica
  • środki ratunkowe- 10 kamizelek ratunkowych atestowanych
  • koło ratunkowe atestowane
  • silnik Honda 20 kM
  • gniazdo prądowe przyłączeniowe na rufie
  • Kabel prądowy (20m) do podłączenia prądu do jachtu
  • instrukcje techniczne zamontowanych urządzeń
Cennik czarteru

Cennik czarteru 2024

Tango 33

do 30.04 – 450 zł za dobę

od 30.04 do 05.05 – 700 zł za dobę

od 05.05 do 29.05 – 500 zł za dobę

od 29.05 do 02.06 – 870 zł za dobę

od 02.06 do 15.06 – 700 zł za dobę

od 15.06 do 29.06 – 750 zł za dobę

od 29.06 do 13.07 – 800 zł za dobę

od 13.07 do 24.08 – 850 zł za dobę

od 24.08 do 31.08 – 750 zł za dobę

po 31.08 zł 600 zł za dobę

Sprawdź inne nasze jachty

Wielkie jeziora mazurskie

Zastanawiasz się, który jacht wybrać na swój czarter po Mazurach?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 601 794 890

Aby zarezerwować jacht: wypełnij Formularz rezerwacji na stronie głównej.

Piękna Góra, koło Giżycka

Port Gospodarstwa Rybackiego, miejsce stacjonowania jednostek

Translate »
error: