Pegaz 737

Jeden z najbardziej ekonomicznych czarterów na Mazurach.

Pegaz 737 Kluseczka

Pegaz 737 „Kluseczka”

Pegaz 737, to jacht z deski kreślarskiej znanego konstruktora jachtowego Adama Orycha, autora takich jachtów jak Pegaz 600, Pegaz 696, Pegaz 800, Pegaz 31. Skorupy z których powstał jacht, wykonała znana z solidności stocznia jachtowa Andrzeja Janowskiego z Głowna. Jacht zbudowano z wykorzystaniem wkładek modułowych laminatowych, co znacznie wpłynęło na wartość, estetykę oraz funkcjonalność wnętrza. Zastosowano między innymi laminatową wkładkę denną i podsufitki, laminatowy moduł kambuza, oraz kabiny sanitarnej jachtu. Fakt zastosowania takiej technologii nie razi i nie wpływa na walory estetyczne, gdyż umiejętnie stonowano wrażenie „mydelniczki” poprzez wstawki grodzi, szafek i innych elementów zabudowy wykonanych z drewna mahoniowego. Zastosowanie tej technologii przyczynia się też do łatwości utrzymania czystości w części hotelowej oraz znacząco hamuje proces starzenia się tak zbudowanych jachtów. Jak wszystkie konstrukcje Adama Orycha, jacht Pegaz 737 zalicza się do grupy jachtów szybkich, bezpiecznych i dobrze spisuje się nawet w trudnych warunkach. Przestronne wnętrze jest w stanie pomieścić do 6 osób. Zamknięty kokpit, szczególnie nadaje się właśnie do ostrej żeglugi oraz do rodzinnego pływania z dziećmi. Duży balast, ciężki obrotowy miecz  oraz relatywnie znaczna szerokość; sprawiają, że – Pegaz 737 jest jachtem stabilnym, odpornym na nagłe przechyły od silnych szkwałów. Przy silniejszym wietrze prowadzi się go znacznie lepiej niż inne znane jachty, jak chociażby Tango 780 Family czy Antila 26. Antypoślizgowy pokład jachtu, zabezpieczony jest profesjonalnym sztormrelingiem wykonanym ze stali nierdzewnej polerowanej. Na dziobie zamontowano solidny kosz dziobowy, posiadający wieszak do kotwicy głównej. Przed koszem dziobowym, poniżej – do kadłuba przykręcono tzw.”kaczy dziób” – półkę ułatwiającą wchodzenie i schodzenie. Do półki tej zamocowano solidną drabinkę dziobową, przydatną przy cumowaniu dziobem do niskiego pomostu. Wyposażenie jachtu Pegaz 737 stanowi sztywny sztag, bardzo usprawniający obsługę foka, pozwalający na zwinięcie foka w każdych warunkach wiatrowych. Fok na jachcie posiada osłonę UV, która sprawia że żagle mają dłuższą żywotność. Jacht posiada grot na pełzaczach, co umożliwia szybkie zrzucenie go, nawet podczas szkwału. Lazy jack usprawnia szybki klar grota. Lazy jack sprawia też ,że żagle mają dłuższą żywotność. Pegaz 737 s/y „Kluseczka” na swej rufie zamontowane ma bimini chroniące sternika i załogę od deszczu i nadmiernego słońca. Zejściówka osłonięta jest przez składaną „szprycbudę”, co umożliwia pozostawienie jachtu otwartego, nawet podczas deszczu. Opisywana jednostka, w kabinie posiada kambuz ze zlewozmywakiem, zasilanym bieżącą wodą oraz kuchenkę gazową dwupalnikową. Na jachcie tym jest wiele pojemnych bakist, szafek i półek zdolnych pomieścić rzeczy osobiste załogi, prowiant i wyposażenie kambuza. W kabinie sanitarnej jest umywalka oraz wc chemiczne. Nie zapomniano też o potrzebnych szczegółach, takich jak chociażby lusterko, czy użyteczne wieszaczki na ręczniki, sztormiaki czy ubrania. Do kabiny głównej doprowadzona jest instalacja 12V, zaopatrzona w tablicę rozdzielczą, oraz gniazdo 12V. Wnętrze jachtu Pegaz 737 uzupełnia instalacja i gniazdko 230V, oraz doprowadzona do kambuza instalacja gazowa. Wyposażenie jachtu Pegaz 737 dopełnia instalacja radia stereo z Usb oraz głośników na grodzi głównej. Jacht posiada oświetlenie wnętrza leadowe. Oświetlenie zamontowane jest w kabinie dziobowej, w messie głównej , nad kambuzem.Kabina sanitarna posiada odrębne oświetlenie. Zamknięty od strony rufy kokpit, bez trudu mieszczący 6 osobową załogę, posiada, po prawej stronie, poniżej siedziska dużą bakistę gospodarczą na różne elementy stanowiące wyposażenie podstawowe i dodatkowe jednostki. Tam ma początek instalacja gazowa, poniżej wkładki znajduje się lokalizacja butli gazowej zasilającej kuchenkę jachtową. Tam też chowa się drobne elementy stanowiące wyposażenie łodzi. Jacht posiada system ułatwiający operację składania i stawiania masztu. Składanie i stawianie masztu odbywa się przy pomocy klasycznej bramki, posiadającej zblocze z rolkami, oraz stenwanty, które na tej jednostce mają podwójną rolę – oprócz funkcji wynikającej z nazwy – spełniają jeszcze rolę want stabilizujących. Zastosowanie powyższych systemów sprawiło, że manewr stawiania i składania masztu, przestał być problemowy. Na rufie zamontowano pantograf z siłownikami gazowymi, na którym wiesza się pomocniczy silnik przyczepny. Zastosowanie tego pantografu pozwala regulować (m) wysokość położenia w jakim znajduje się silnik nad lustrem wody(pływanie na żaglach-bez silnika). Silnik posiada śrubę uciągową, zabezpieczoną przed uszkodzeniem, poprzez zamontowanie specjalnej obejmy. Prócz tego silnik ten posiada swoją linię paliwową oraz 12 litrowy tank na benzynę chowany w bakiście. Prawidłowe wietrzenie wnętrza jednostki zapewniają: duży luk pokładowy nad koją dziobową, mały luk otwierany w pomieszczeniu WC , oraz nad kambuzem, system kratek wentylacyjnych – sztorcklapa, bakisty, przednia gródź dziobowa.

Powyżej przedstawiliśmy wszelkie dane i informacje, aby przybliżyć potencjalnemu klientowi ten jacht i przekonać go, że jest to bezpieczny jacht, bardzo dobrze wyposażony, utrzymany i wart tego, by poświęcić mu więcej uwagi przy planowaniu rejsu pod żaglami. Jednostkę tą polecamy szczególnie rodzinom z małymi dziećmi.

Mając na uwadze czarter, podajemy te wszystkie dane i informacje, wierząc, że finalnie jacht obroni się sam. Ważnym składnikiem decydującym, czy czarter dojdzie do skutku, jest cena jaką wystawia się za jacht.

A cena czarteru tego jachtu jest naprawdę bardzo przystępna , szczególnie w zestawieniu z zaletami jakie sobą reprezentuje, oraz wyposażeniem, którego próżno szukać na jachtach niskobudżetowych w innych firmach czarterowych.

Wyposażenie jachtu

Wyposażenie jachtu Pegaz 737 s/y „Kluseczka” opis i informacje:

Profesjonalny sztormreling wykonany w całości ze stali nierdzewnej polerowanej

Kosz dziobowy z wieszakiem na kotwicę główną

Kotwica główna 8 kg

Kotwica pomocnicza 6 kg

Kosze rufowe

Szprycbuda, osłaniająca zejściówkę od deszczu, słońca i wiatru

Bimini nad stanowiskiem sternika, osłaniające sektor rufowy (możliwe pływanie z rozłożonym)

Tent kokpitowy – pozwalający zakryć cały kokpit

Rolfok na sztywnym sztagu

Lazy jack

Drabinka dziobowa połączona z “kaczym dziobem” pozwalająca komfortowo zejść na ląd podczas cumowania dziobem – umiejscowione poniżej kosza dziobowego

Drabinka rufowa, kąpielowa – która umożliwia wyjście z wody

Profesjonalny luk dziobowy (forluk)

Luki otwierane w przedziale sanitarnym

Opuszczany trap, pozwalający komfortowo zejść z jachtu

Bramka do kładzenia masztu

System want stabilizacyjnych

Podpora tylna, podmasztowa, regulowana.

Napinacz achtersztagu

Obciągacz bomu

Wszystkie fały wyprowadzone do kokpitu

Kieszenie fałowe

Żagle – Grot+ FOK

Wiosło typ „pych”

Bosak

Saperka

Gaśnica

Hak cumowniczy

Odbijacze burtowe

Silnik zaburtowy

Linia paliwowa z pompką

Tank paliwowy 12 l

Zabezpieczenie silnika przed kradzieżą

Kabestany szotowe i fałowe

Stopery fałowe

Korba kabestanu (handszpak)

Oświetlenie kabiny – 4 punkty świetlne

Kuchenka gazowa dwupalnikowa

Zlewozmywak z bieżącą wodą

Umywalka w kabinie wc z bieżącą wodą

Radio/USB

Grzejnik olejowy (bezpieczny) do ogrzewania kabiny jachtu w porcie.

Pełne wyposażenie kambuzowe na 6 osób:

*garnki nierdzewne 3 szt., czajnik, patelnia, sztućce, talerze, miseczki do zupy, kubki, deska, cedzak itp.

Pełne wyposażenie ratunkowe na 6 osób:

* Kamizelki ratunkowe atestowane 6 szt.

* Koło ratunkowe atestowane szt. 1

*Wiadro z linką

Toaleta chemiczna WC

skrzynka bosmańska i jej wyposażenie

Flagsztok z banderką

Dane techniczne

Dane techniczne – informacje ogólne

jacht balastowo – mieczowy

Miecz uchylny, obrotowy

Ster głębinowy

Szerokość jachtu- śródokręcie 2,86 m

Długość całkowita (bez kosza dziobowego i półki dziobowej) 7,37 m

Wysokość w kabinie: 1,75 m

Zanurzenie min/max 0,3 m / 1,35 m

Typ ożaglowania slup

Powierzchnia żagli łącznie 30 m 2

Grot 18 m2

Fok 12 m2

Silnik Tohatsu 6,6 kM na pantografie regulowanym

Materiał kadłuba laminat PS

Ilość koi: 6

Załoga komfort/max 4/6

 

Cennik czarteru

do 30.04 120 zł cena za dobę

od 30.04 do 03.05 240 cena zł za dobę

od 03.05 do 10.06 120 cena zł za dobę

od 10.06 do 14.06 290 zł cena za dobę

od 14.06 do 27.06 190 zł cena za dobę

od 27.06 do 11.07 220 zł cena za dobę

od 11.07 do 15.08 280 zł  cena za dobę

od 15.08 do 22.08 240 zł cena za dobę

od 22.08 do 29.08 200 zł cena za dobę

po 29.08 zł 130 za cena dobę

Wielkie jeziora mazurskie

Zastanawiasz się, który jacht wybrać na swój czarter po Mazurach?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 601 794 890

Aby zarezerwować jacht: wypełnij Formularz rezerwacji na stronie głównej.

Piękna Góra, koło Giżycka

Port Gospodarstwa Rybackiego, miejsce stacjonowania jednostek

Telefony kontaktowe

+48 601 794 890

(0 62) 753 19 79

Email

biuro@jazczarter.pl

Translate »
error: